Сервиз и обучение
Като дистрибутор ние предлагаме гаранционен и извънгаранционен ремонт на всички съоръжения и уреди марка LEISTER. Ремонтите се извършват в нашия сервиз от сертифицирани специалисти преминали обучение в централата на фирма LEISTER Technologies AG в Швейцария. За да се гарантира високо качество на ремонтите се използват само оригинални резервни части и се следват препоръчаните процедури за поддръжка и тестване на оборудването.
Процедура за поръчка за ремонт или профилактика:
При постъпване на оборудване за ремонт или профилактика то получава номер на заявка. След предварителен преглед сервизният техник ще се свърже с вас, за да ви информира за възможните дефекти и предварителна цена за ремонта. Ремонта се извършва само след одобрение от клиента. Ако ремонта неможе да се извърши в рамките на 24 часа, ще се свържем с вас за да ви информираме, кога уреда ще бъде готов. Поръчката се доставя обратно на клиента, с куриер или се взима лично от офиса на фирмата ни.
Ако изпращате с куриер уред за ремонт, моля посочете телефонен номер, адрес за контакт, както и електронна поща на отговорното лице, с което да се свържем.